CategoriesWi-Fi Pazarlaması

Wi-Fi Pazarlamasının Yatırım Geri Dönüşünü (ROI) Ölçmek

Her pazarlama faaliyetinde olduğu gibi, Wi-Fi pazarlamasının da ne kadar etkili olduğunu ve yatırıma değip değmediğini ölçmek istersiniz. Yatırımın Geri Dönüşü (ROI), bu etkinliği ölçmek için kullanılan temel bir metriktir. Akıllı bir Hotspot sistemi, size bu ROI hesabını yapmanız için gerekli tüm verileri sunar.

Örneğin, Wi-Fi karşılama portal‘ı üzerinden dağıttığınız bir indirim kuponunun ne kadarının kullanıldığını takip edebilirsiniz. Kupon kullanımıyla elde edilen ek geliri, Hotspot sisteminin maliyetiyle karşılaştırarak net bir ROI rakamı elde edersiniz. Bulut(Cloud) tabanlı raporlama aracımız, bu tür kampanyaların performansını (gösterim, tıklama, dönüşüm oranları vb.) detaylı olarak gösterir.

Bu ölçümleme, pazarlama bütçenizi doğru yönlendirmenizi sağlar. Hangi kampanyanın işe yarayıp hangisinin yaramadığını görerek stratejinizi optimize edebilirsiniz. Bu ticari analizler yapılırken, sistemin yasal motoru çalışmaya devam eder. 5651 sayılı kanuna uygun Log Tutma işlemi, her bir bağlantı için hassasiyetle yürütülür. Başarılı bir pazarlama stratejisi, sağlam bir yasal temel üzerine kurulur ve güvenli Log Tutma bu temeli sağlar.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir