Bir Wi-Fi ağı üzerinde aynı anda birçok farklı türde trafik akar. Bir kullanıcı video konferans yaparken, diğeri büyük bir dosya indirebilir, bir başkası ise sadece e-postalarını kontrol ediyor olabilir. “Hizmet Kalitesi” (QoS – Quality of Service), bu farklı trafik türlerini tanıyarak, kritik ve gecikmeye duyarlı olanlara öncelik tanıyan bir ağ yönetimi tekniğidir.
Örneğin, bir ofis ortamında, sesli görüşmelerin (VoIP) veya video konferansların, standart web gezintisine göre daha öncelikli olmasını sağlayabilirsiniz. QoS, bu kritik uygulamaların kesintisiz ve akıcı bir şekilde çalışmasını garanti ederken, daha az önemli trafiğin bant genişliğini sınırlar. Bu önceliklendirme kuralları, Bulut(Cloud) tabanlı Hotspot yönetim panelimizden kolayca ayarlanabilir.
Kullanıcılar portal üzerinden bağlandıktan sonra, ürettikleri trafik bu QoS kurallarına göre şekillendirilir. Bu, genel ağ memnuniyetini artırır. Bu gelişmiş trafik yönetimi, 5651 sayılı kanunun gerektirdiği Log Tutma sürecini etkilemez. Sistemimiz, hangi trafik türü olursa olsun, her bağlantının yasal kaydını tutmaya devam eder. Güvenilir Log Tutma, yönetilen bir ağın temelidir.